Registration is FREE, Fast, and Simple. Our Registered Members DO NOT See the video Advertisement below!
***Register Now***





Likes Likes:  0
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 22

Thread: Serena Williams Makes a BIG Splash in Her Bikini on SOUTH BEACH!

  1. #11
    Just tryna make it.... Serena Williams Makes a BIG Splash in Her Bikini on SOUTH BEACH! airforce318's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    1,720
    Liked
    338 times

    Default

    it's some major booty in these pics................ lol
    I'm just tryna make it.... Follow me on twitter @CombThemNaps

  2. #12
    Catch Up Newbies Serena Williams Makes a BIG Splash in Her Bikini on SOUTH BEACH! atalien69's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    1,629
    Liked
    834 times

    Default

    Quote Originally Posted by HulkSmash View Post
    Say what y'all want but for me it takes more than a phat ass, and be honest, if she didn't have all that ass, no way she'd be as "fine" as y'all are making her out to be... There's no inferiority complex, I ain't scared of nothin... I'm 5'11 240lbs and every woman I messed with has been taller than 5'9 (just happens that way for some reason)... Both my kids mothers are 5'10 and my girl now is 6'0... Before her I was knockin down a chick 6'2... They all have something in common besides height... They're all feminine and they look it... It's one thing to be fit, but she's almost getting too muscular, hell, Ciara needs to do a little less workin out and a little more eating before she's all muscle...

    I'll gladly pass up on Venus, Serena, Cubana, Lastarya, and the Majority of these butter face @$$ ducks some of y'all go wild for... I'll take quality over quantity all day every day

    I'll take Eva Marcell (Pigford) over serena based off face alone
    Sorry to say so but I'm with the "Hulkster" on this one. She looks like Richard Williams (Daddy) with a wig on...a bad wig at that. Everyone jumps on the "man-faced assassin" bandwagon and then turn around and say this this woman is "fine as hell". To me a big butt does not override all the skin blemishes, man face, nasty-looking navel and big feet. I'll "Hulk-Pass" on this one for sure.

  3. #13
    Dice City Kid Serena Williams Makes a BIG Splash in Her Bikini on SOUTH BEACH! ishuz702's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Las Vegas, NV..."Dice City"
    Posts
    6,730
    Liked
    1571 times

    Default

    Quote Originally Posted by HulkSmash View Post
    Say what y'all want but for me it takes more than a phat ass, and be honest, if she didn't have all that ass, no way she'd be as "fine" as y'all are making her out to be... There's no inferiority complex, I ain't scared of nothin... I'm 5'11 240lbs and every woman I messed with has been taller than 5'9 (just happens that way for some reason)... Both my kids mothers are 5'10 and my girl now is 6'0... Before her I was knockin down a chick 6'2... They all have something in common besides height... They're all feminine and they look it... It's one thing to be fit, but she's almost getting too muscular, hell, Ciara needs to do a little less workin out and a little more eating before she's all muscle...

    I'll gladly pass up on Venus, Serena, Cubana, Lastarya, and the Majority of these butter face @$$ ducks some of y'all go wild for... I'll take quality over quantity all day every day

    I'll take Eva Marcell (Pigford) over serena based off face alone
    it ain't just the azz homie....i hate on plenty of ducks on this board....her class and consistency is what does it for me....as huge as she is she carries herself with grace....and i know i could take her to the ball game and the jay-z concert....and she'd pay for it

  4. #14
    Dice City Kid Serena Williams Makes a BIG Splash in Her Bikini on SOUTH BEACH! ishuz702's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Las Vegas, NV..."Dice City"
    Posts
    6,730
    Liked
    1571 times

    Default

    Quote Originally Posted by atalien69 View Post
    Sorry to say so but I'm with the "Hulkster" on this one. She looks like Richard Williams (Daddy) with a wig on...a bad wig at that. Everyone jumps on the "man-faced assassin" bandwagon and then turn around and say this this woman is "fine as hell". To me a big butt does not override all the skin blemishes, man face, nasty-looking navel and big feet. I'll "Hulk-Pass" on this one for sure.
    don't hate on the "man face assasin" bandwagon....we rollin homie....in my yoda voice"a man face serena does not have....hmmmmmmmm?"

  5. #15
    Catch Up Newbies Serena Williams Makes a BIG Splash in Her Bikini on SOUTH BEACH! exondus's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Jozi, South Africa
    Posts
    510
    Liked
    69 times

    Default

    Politics aside, Serena is da sh*t.... thick as a m*f*ker booy.... propz!

  6. #16
    Product of Determination Serena Williams Makes a BIG Splash in Her Bikini on SOUTH BEACH! Opportunist's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    New Jersey
    Posts
    20,573
    Liked
    5400 times

    Default

    I'm beating this... ya'll talmbout stomach scars, skin blemishes, navels, and feet... smh.

  7. #17
    Catch Up Newbies Serena Williams Makes a BIG Splash in Her Bikini on SOUTH BEACH! atalien69's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    1,629
    Liked
    834 times

    Default

    Last edited by atalien69; 07-19-2011 at 04:09 PM. Reason: wrong place

  8. #18
    Catch Up Newbies Serena Williams Makes a BIG Splash in Her Bikini on SOUTH BEACH! atalien69's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    1,629
    Liked
    834 times

    Default

    Quote Originally Posted by ishuz702 View Post
    don't hate on the "man face assasin" bandwagon....we rollin homie....in my yoda voice"a man face serena does not have....hmmmmmmmm?"
    So Richard Williams doesn't have a man face either....cuz she looks JUST like him...no bueno . Facially, there is nothing remotely attractive about her.

  9. #19
    Catch Up Newbies Serena Williams Makes a BIG Splash in Her Bikini on SOUTH BEACH! atalien69's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    1,629
    Liked
    834 times

    Default

    Quote Originally Posted by Opportunist View Post
    I'm beating this... ya'll talmbout stomach scars, skin blemishes, navels, and feet... smh.
    Yes, I am the discriminating type when it comes to bestowing the title of "fine as hell", "beautiful" or even "hittable" on women. I DO look at skin tone and smoothness, navel butchering, man foots (when they get this jacked up, they are no longer called feet but foots instead) and the man face that you conveniently left out of your post. A big butt alone does not pass muster for me. I fully expect you to post pics of your next trip, a safari to Africa where you will grace us with the "fine as hell" hippos, elephants and donkey butts you capture on film...

  10. #20
    Catch Up Newbies Serena Williams Makes a BIG Splash in Her Bikini on SOUTH BEACH! TightLipped's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    New Jersey
    Posts
    2,296
    Liked
    1033 times

    Default

    WHATEVER! yall buggin Coco is the King of all the Man faced Assasins: PROOF and yall sing that hO& praises every chance yall get!

    Yes, i'll admit Serena doesnt make good hair choices, but neither does CoCo and i never heard yall talkn bout her feet and strong jawline

    but Serenas body, unlike Ciaras, does look healthy and athletic and its all real. Yes she may be a lil strong with it and not have the average womans build and may not be every mans "type" but I can sit here and say she looks "bad" or "unattractive" and pick her a part........i mean Dam! eva is freakn gorgeous but she has the body of a 13 year old gay white boy
    "A man is what he thinks about all day long-emerson-"

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. Serena Williams Shows Off Banging BIKINI Body -- Rue 107 Bikini!!!
    By Opportunist in forum Flashing Lights (Picture / iCandy Forum)
    Replies: 11
    Last Post: 04-20-2013, 01:31 PM
  2. Serena Williams Bikini photos
    By Opportunist in forum Flashing Lights (Picture / iCandy Forum)
    Replies: 5
    Last Post: 03-31-2012, 11:09 AM
  3. ALPHA STALLION! Serena Williams' Sexy Bikini Beach REUNION With Common!
    By Opportunist in forum Flashing Lights (Picture / iCandy Forum)
    Replies: 5
    Last Post: 10-07-2010, 09:53 AM
  4. Tennis STALLION... Serena Williams Brings The DONKEY Out On The Beach!
    By Opportunist in forum Flashing Lights (Picture / iCandy Forum)
    Replies: 7
    Last Post: 04-10-2010, 03:21 PM
  5. CHECK THIS OUT! Serena Williams Big Ol' You Know What... On The Beach!!
    By Opportunist in forum Flashing Lights (Picture / iCandy Forum)
    Replies: 9
    Last Post: 04-07-2009, 09:00 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •