Registration is FREE, Fast, and Simple. Our Registered Members DO NOT See the video Advertisement below!
***Register Now***





Likes Likes:  0
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 37

Thread: thin in the waist, cute in the face............true natural dime

  1. #11
    Product of Determination thin in the waist, cute in the face............true natural dime Opportunist's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    New Jersey
    Posts
    20,573
    Liked
    5400 times

    Default

    u posted ya WIFE without telling us that in the 1st post....

    c'mon pimpaholic u gotta say this in ur title or at LEAST In the post... i feel horrible now...

  2. #12
    Catch Up Newbies thin in the waist, cute in the face............true natural dime screwhead's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    3,437
    Liked
    1031 times

    Default

    Quote Originally Posted by Opportunist View Post
    u posted ya WIFE without telling us that in the 1st post....

    c'mon pimpaholic u gotta say this in ur title or at LEAST In the post... i feel horrible now...
    so whats your stance on the pic now??

  3. #13
    Catch Up Newbies thin in the waist, cute in the face............true natural dime jv1080's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    422
    Liked
    80 times

    Default

    no disrespect brotha, your wife looks lovely. Gotta let us know those things upfront man, c'mon. lol. You guys look great together, stay blessed

  4. #14
    Product of Determination thin in the waist, cute in the face............true natural dime Opportunist's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    New Jersey
    Posts
    20,573
    Liked
    5400 times

    Default

    Quote Originally Posted by screwhead View Post
    so whats your stance on the pic now??
    see post #10

  5. #15
    Catch Up Newbies thin in the waist, cute in the face............true natural dime kcpimpaholic's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    514
    Liked
    116 times

    Default

    i did that on purpose cause i wanted yall honest opinion. i figured yall woulda been a lil less candid with what yall said if i would told yall she my wife from jump. and opp you good man dont trip like i said i knew she wasnt everyones cup of tea when i posted pix of her just wanted honest opinions but everyone for yall well wishes regardless of if givin before or after i told yall she my wife
    a good leader knows how to follow

  6. #16
    Product of Determination thin in the waist, cute in the face............true natural dime Opportunist's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    New Jersey
    Posts
    20,573
    Liked
    5400 times

    Default

    something ain't right about all of this

  7. #17
    Catch Up Newbies thin in the waist, cute in the face............true natural dime kcpimpaholic's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    514
    Liked
    116 times

    Default

    Quote Originally Posted by Opportunist View Post
    something ain't right about all of this
    and what would that be?
    a good leader knows how to follow

  8. #18
    Product of Determination thin in the waist, cute in the face............true natural dime Opportunist's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    New Jersey
    Posts
    20,573
    Liked
    5400 times

    Default

    Quote Originally Posted by kcpimpaholic View Post
    and what would that be?
    i figured yall woulda been a lil less candid with what yall said if i would told yall she my wife from jump.
    r u happily in luv?

  9. #19
    Catch Up Newbies thin in the waist, cute in the face............true natural dime kcpimpaholic's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    514
    Liked
    116 times

    Default

    Quote Originally Posted by Opportunist View Post
    r u happily in luv?
    yeah thats my babe. we been together for 4 years and hardly ever even argue. we aint a perfect couple but we're happy. the point of me wantin yall to be as candid as possible is cause i like hearin people sayin something like "aw damn ***** she bad as **** who is that?" then apologizin when they find out we together. its amusin to me and i honestly figured i was gona get a lot more comments like that. when i read the posts you and ish made i was kinda taken aback cause im not used to hearin anyone say anything negative about her, which is why i told yall she my wife yesterday instead of waitin til monday like i originally planned.
    a good leader knows how to follow

  10. #20
    Product of Determination thin in the waist, cute in the face............true natural dime Opportunist's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    New Jersey
    Posts
    20,573
    Liked
    5400 times

    Default

    Quote Originally Posted by kcpimpaholic View Post
    yeah thats my babe. we been together for 4 years and hardly ever even argue. we aint a perfect couple but we're happy. the point of me wantin yall to be as candid as possible is cause i like hearin people sayin something like "aw damn ***** she bad as **** who is that?" then apologizin when they find out we together. its amusin to me and i honestly figured i was gona get a lot more comments like that. when i read the posts you and ish made i was kinda taken aback cause im not used to hearin anyone say anything negative about her, which is why i told yall she my wife yesterday instead of waitin til monday like i originally planned.
    i didn't say anything negative par say...

    I critiqued her hair style and nose

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. Some New Pics of that Cute and Natural Chick Lemy!! @RealLemy
    By RasheedLateef in forum Flashing Lights (Picture / iCandy Forum)
    Replies: 6
    Last Post: 07-28-2014, 01:55 PM
  2. Tell Me.. Have You EVER SEEN a WAIST THIS SMALL, Face This Pretty, and AZZ This ROUND!!?
    By Opportunist in forum Flashing Lights (Picture / iCandy Forum)
    Replies: 7
    Last Post: 03-20-2014, 09:26 AM
  3. Gotta love a cute chick wit a natural :)
    By TightLipped in forum Flashing Lights (Picture / iCandy Forum)
    Replies: 1
    Last Post: 08-21-2012, 01:26 AM
  4. BLACK Hair, Thin Waist, THICK AZZ!! Is Jazzie Belle (@JazzieBelle1) A Muthafukkin' MONSTER??!
    By Opportunist in forum Flashing Lights (Picture / iCandy Forum)
    Replies: 6
    Last Post: 09-16-2010, 08:39 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •