Registration is FREE, Fast, and Simple. Our Registered Members DO NOT See the video Advertisement below!
***Register Now***





Likes Likes:  0
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 25

Thread: Facetstudio_ has some unkind words for Miracle Watts!!

  1. #11
    Product of Determination Facetstudio_ has some unkind words for Miracle Watts!! Opportunist's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    New Jersey
    Posts
    20,573
    Liked
    5400 times

    Default

    Quote Originally Posted by dawitwy View Post
    exposed huh.........dude sounds like that hoe azz n*gga in high school that still aint gotten over his chick that got snatched up by dude on the football team once she found out how fine she was.........and yall giddy azz phuck n*ggas wish u was him........getcha mind right........steady lookin at the hatin, and not the haters..........stay focused......cause like yall said........it is 2014......
    a Miracle smear campaign... first round elimination in 2 1/2 weeks
    Look up in the sky and tell me what you see
    The clouds, naw nigga, not me
    I see opportunity, I'm a opportunist
    Nigga, you heard what I said, "I'm a opportunist"

  2. #12
    HItTiN iT fRoM dA bAcK Facetstudio_ has some unkind words for Miracle Watts!! ToPnOtCh's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    BrOoKlYn
    Posts
    1,467
    Liked
    245 times

    Default

    Quote Originally Posted by Sir Lurkalot View Post
    I still want that!!!... so how old is she? no fcukin way she only 21...
    LOL SHE AROUND 30 31 YEARS OF AGE SHE HAD N.I.G.G.A.S. FOOLED FOR YEARS

  3. #13
    Catch Up Newbies Facetstudio_ has some unkind words for Miracle Watts!!
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    10,845
    Liked
    4930 times

    Default

    Quote Originally Posted by screwhead View Post
    What the hell is dropping tea on lip stick alley mean? Seem like it's just a bunch of chicks mad at each other/being catty towards one another. The New normal is chicks in the industry all getting work done cept a hand full... we still would date though



    Quote Originally Posted by ToPnOtCh View Post
    LOL SHE AROUND 30 31 YEARS OF AGE SHE HAD N.I.G.G.A.S. FOOLED FOR YEARS
    You know what, every girl posted here has gotta be 25 + or even 27+, the only girl that is 21 that is posted from time to time is Kaylin Garcia. (and she looks older in the face at times...........maybe that party life aging her)

  4. #14
    Catch Up Newbies Facetstudio_ has some unkind words for Miracle Watts!! Playboy69's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    638
    Liked
    741 times

    Default

    Quote Originally Posted by blafy View Post





    You know what, every girl posted here has gotta be 25 + or even 27+, the only girl that is 21 that is posted from time to time is Kaylin Garcia. (and she looks older in the face at times...........maybe that party life aging her)

    LIRA GALORE IS TELLING THE TRUTH THO....HER MOMMA KNOWS BEST... LIRA GALORE IS A PYT




  5. #15
    Catch Up Newbies Facetstudio_ has some unkind words for Miracle Watts!! Sir Lurkalot's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    chicago, il
    Posts
    1,236
    Liked
    447 times

    Default

    Quote Originally Posted by ToPnOtCh View Post
    LOL SHE AROUND 30 31 YEARS OF AGE SHE HAD N.I.G.G.A.S. FOOLED FOR YEARS
    Nah can't be that old, I was thinkin 24-26

  6. #16
    Catch Up Newbies Facetstudio_ has some unkind words for Miracle Watts!!
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    10,845
    Liked
    4930 times

    Default

    Quote Originally Posted by Sir Lurkalot View Post
    Nah can't be that old, I was thinkin 24-26
    bERNICE bURGOS is 34 and she dont look a day over 25

  7. #17
    Catch Up Newbies Facetstudio_ has some unkind words for Miracle Watts!!
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    1,007
    Liked
    242 times

    Default

    1. this seem extra petty, idc about this "exposure"

    2. she look WAYYYYY better slimmer than puffy, albeit id hit puffy miracle, slim miracle SH!TTIN on her old self

    3. idc about fake tatas, is that weird, i dont cosign fake b00ty at all, but fake tatas are awesome, miracle look 10x better with the b00b job

    4. yea, i knew she aint just turn 21, its no reason to lie that bad, she coulda got away wit 24/25, but 21 is like cmon man lol, but that lira chick really is 20 tho right??

  8. #18
    Super Moderator Facetstudio_ has some unkind words for Miracle Watts!!
    Facetstudio_ has some unkind words for Miracle Watts!!
    RasheedLateef's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    New York City
    Posts
    3,022
    Liked
    1470 times

    Default

    It's nice to know you all have copies of Miracle's birth certificate and I don't

  9. #19
    Catch Up Newbies Facetstudio_ has some unkind words for Miracle Watts!!
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    10,845
    Liked
    4930 times

    Default

    Quote Originally Posted by RasheedLateef View Post
    It's nice to know you all have copies of Miracle's birth certificate and I don't

  10. #20
    Catch Up Newbies Facetstudio_ has some unkind words for Miracle Watts!! screwhead's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    3,437
    Liked
    1031 times

    Default

    Quote Originally Posted by RasheedLateef View Post
    It's nice to know you all have copies of Miracle's birth certificate and I don't
    Was thinking the same Damn thing

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. One Pic Killa: Miracle Watts
    By Playboy69 in forum Flashing Lights (Picture / iCandy Forum)
    Replies: 4
    Last Post: 03-18-2014, 02:45 PM
  2. #TBT Old Miracle Watts Photos
    By Opportunist in forum Flashing Lights (Picture / iCandy Forum)
    Replies: 22
    Last Post: 03-07-2014, 11:51 AM
  3. #WCW (3/5/14) -- Miracle Watts!!
    By Opportunist in forum Flashing Lights (Picture / iCandy Forum)
    Replies: 16
    Last Post: 03-05-2014, 10:18 PM
  4. Miracle Watts The Gawdess
    By RasheedLateef in forum Flashing Lights (Picture / iCandy Forum)
    Replies: 29
    Last Post: 01-02-2014, 09:10 AM
  5. Miracle Watts.......If U dont know,now U know.......
    By dawitwy in forum Flashing Lights (Picture / iCandy Forum)
    Replies: 3
    Last Post: 11-16-2013, 02:12 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •